Arkib untuk Februari, 2013

tahun 2013

Posted in liku liku hidup on Februari 4, 2013 by huhu2

perghh .. punya lama aku xmenulis bloh.. xpe ari nie macam rajin skit aku nak menaip.. ape yg menarik tahn 2013 nie memang buat aku rasa special.. yeah..yeah..yeah.. korang nak tau ke.. ? hehe

1. aku nak pindah rumah baru.. dah tiga tahun aku beli baru nak pindah dasyat x.. haha.. skrang tinggal nak wat wirering je.. lpas nie dah leh masuk angktat barang..

2.Tahun nie aku nak travel.. alhamdulillah.. untuk bulan january hari tu aku dah travek ke Krabi,Thailand. pergh… tmpatnyer memang leh aku katakan terbaik la.. punya la cantik pulau yg ada kat sana.. 🙂 . xpe untuk krabi mungkin aku akan cite dihari lain ok.. (klau rajin).

3. ok klau ikutkan tarikh isteri aku akan lahirkan anak akhir bulan 4 nie.. nie lae la berdebar2 tggu.. 1st baby la katakan hehe.. alhamdulilah buat masa nie semua keadaan sihat dan terkawal.. 🙂

4. buat yang terbaik untuk tahun 2013..

5. harap2 tahun nie leh beli sebiji motard..! kempunan dari thun lepas.. adoi..! ada je benda lain yg nak kene setellkan dulu..

Advertisements