bulan puasa

huhu..!

lama sudah xupdate blog nie.. bukan xde masa.. tp kekadang tu macam malas nak menaip… tp xpe ari nie aku luangkan skit masa yang ada..  aku rasa bnyak cite yang nak dicitekan kat dalam nie,tp xtau nak start yang mana dulu.. maybe lpas nie kot baru aku ready bercerita perkara yang lpas2 sehingga ke bulan posa nie..

klau dulu time bulan posa nie yang aku tggu.. sbbnya leh main meriam.. kdang2 macam nak main gak.. tp memandangkan dah lama xmain nie risau gak klau dah terjebak balik… hehe..!

ape yang aku inginkan sebelum nie tercapai.. akhirnya dapat gak aku menyertai pertandingan BMX SUPERCROSS yang diadakan di melaka.. xsilap aku dah beberapa race aku sertai.. bnyak gak pengalaman yang aku dapat.. tp yang penting sukan nie memerlukan fizikal dan mental yang kuat.. pernah satu race tu aku dah macam xde tenaga sbb sbelum tu aku sertai satu pertandingan hiking kat Jelebu,N9. esoknya race BMX.. mana xletihkan.. tp semangat tu masih kuat memandangkan  rakan2 yang lain bagi sokongan..🙂 thanks ya…! nak upload pic tp lupa pulak simpan kat fail mana.. xpe nanti akan diuploadkan..

tggu next cerita ok..! selamat berpuasa..!

Tinggalkan Jawapan

