peristiwa

sudah lama tidak menulis di blog ini.. banyak perkara yang perlu dibuat sehingga mengabaikan blog ni.. ini pun sbb ada ruang2 terbuka yang masih memberi ruang untuk aku menulis beberapa peristiwa yang aku alami selama beberapa bulan yang lepas.. hehe macam dasyat je cite nyer..

1st yang terbaru nie aku baru balik dari UNIVERSAL STUDIO SENTOSA. tmpat memang best macam2 permainan boleh dicuba.. tp untuk budak2 kecik tidak begitu bnyak permainan yang boleh dinaiki.. klau remaja inilah masanya mencuba beberapa roller coaster yang ada disana. terbaik..!

2nd aku dah bnyak termiss beberapa competition rc drift yang sebati dengan jiwa aku.. ingatkan tahun nie nak masuk semua comp tp apa kan daya ada je masalah ataupun bnda lain yang perlu aku settelkan dulu.. nasib baik skrang ada member nak join aku main rc nie kat cni.. klau x bosan gak nak training sorang2… tggu kemunculan aku yang terbaru.. huhu..!

3rd. aku memang suka bidang bmx nie. tp yang menjadi jurang pemisah adalah susah mendapat kawan yang berminat sama dengan sukan ini. terbaru nie aku terperasan setelah suka2 membuat search di google. yup..! pertandingan sukan bmx cross.. terus menarik minat aku tuk menyertai pertandingan ini. tp macam mana syarat2 nya pun lum dapat aku pastikan.. lokasi tempat pertandingan  Taman Botanikal Ayer Keroh, Melaka. jauh gak kalau aku yang dari johor nie..! hehe.. xpe akan diusahakan..

Satu Respons to “peristiwa”

  1. Arell rupenye…🙂

Tinggalkan Jawapan

