travel

JB-KEDAH-PERLIS-CAMERON HIGHLAND-GENTING HIGHLAND-BUKIT TINGGI-KL-JB

HUHU…! time nie masa kite orang berpakat tuk pusing satu malaysia.. terbahagi kepada 2 group.. satu terus ke klantan dan group satu lae ke perlis.. perjalanan aku trus ke perlis…semua perjalan yang kami tempuhi berjaya ditempuh walaupun terbahagi kepada 2 group.. pertemuan pertama kiteorang berjumpa di kuala kangsar.. klau xsilap time tu kul 3pagi.. oleh kerana dah lewat kami semua berpakat tuk mencari tmpat berehat.. trus ke ipoh tuk cari hotel..  esok pagi barulah kedua2 bertukar2 cerita pengalaman masing2.. dan disitu barulah kiteorang konvoi bersama2 ke cameron highland dan tempat yang aku dah tulis diatas.. klau nak cerita panjang sangat.. senang cite aku bagi tngok pic2 yang smpat aku upload…

masa kat kuala kangsar.. cian tggu aku yang lewat skit sbb aku dari penang

aku masa kat kuala kangsar.. penat nyer..!

masa kiteorang kat cameron highland

lepak2 kat bukit tinggi..!

kat sunway lagoon..

padan muka kene tumbuk laju2..!

i like dis pic..! kat aquaria klcc

alamak..! dah xingat kat ne ni?😛

penat la plak nak upload2 gambar nie.. jadik nie jelah yang leh tngok.. klau diikutkan bnyak lagi nie.. heheh..!

Tinggalkan Jawapan

