Arkib untuk Jun, 2010

badminton

Posted in hobi & koleksi on Jun 30, 2010 by huhu2

PERLAWANAN PERSAHABATAN

TARIKH: 29/06/2010

TEMPAT: DEWAN BANDAR PUTRA,BANDAR PUTRA,KULAI

tahniah kepada pemenang dan juga yang kurang bernasib baik.. walaupun sengit tp korang tetap berusaha yang terbaik untuk menjuarai pertandingan ini. walaupun terdapat beberapa masalah yang berlaku diharap tidak akan berulang kembali jika ada pertandingan yang akan datang.. terdapat 4 kumpulan sahaja yang menyertai untuk kali nie.. walaupun sikit tp puas dan seronok… all da best..! pertandingan susulan yang akan datang akan diberitahu ok..!

antara pic yang sempat diambil…! acara regu

JOHAN

NAIB JOHAN

TEMPAT KETIGA

TEMPAT KEEMPAT

antara pic yang sempat diambil…! acara perseorangan

JOHAN

NAIB JOHAN

TEMPAT KETIGA

SAGUHATI

SAGUHATI

SAGUHATI

SAGUHATI

rc drift battle batu pahat (part2)

Posted in hobi & koleksi on Jun 28, 2010 by huhu2

DRIFT BATTLE

BATU PAHAT

salam…! thanks kepada penganjur utama SATRIATEK yang sudi menjadi penganjur rc drift battle kali nie.. tahniah kepada johan en desmond dan juga rakan2 dari kl yang sudi datang dari jauh untuk menyertai dan juga memeriahkan lagi rc drift battle.. kepada yang kurang cemerlang usaha lagi untuk lain kali..! walaupun aku champion low braket.. tp xpe semangat kene kuat dan juga terima kasih kepada rakan2 yang menyokong aku dari belakang..! sorakan anda amat dihargai..! berjuang habis-habisan..! Kepada peserta2 yang dtg dpd luar BP..terima kasih atas sokongan  anda.. MARI KITE SEMUA BERAMAI2 SUPPORT RC DRIFT..

nie pic yang sempat aku snap.!

drifter2 dan penonton..!

salah seorang drifter dan barang2 drifter yang lain

makan time..! drifter kelaparan

sesi free run..! best2..!

bile dah bnayak sangat kereta leh pening gak tengok..! haha..

i like dis bodyshell..! old skool

nama2 drifter yang bertanding :

1)DESMOND TAN
2)Bendcoox
3)Adi @ Dadark
4)Ejan pt raja
5)John sharp
6)Airool Postman
7)Ejal aka ejalmoto99
8)Azhar sharp
9)Usof sharp
10)Tahjuddin satriatek
11)Amy pt yaani
12)ulat-hpi e10/r32
13)epit-tt01 gegar/r32
14)peineng-xray cetak rompak/r32
15)JOCKERZ
16)kudin W/D-TT01/s15 top secret
17)Sparrowglock (a’mint)
18)Rol1
19)tut -pt sulong
20)paan -pt sulong
21)cikgu -pt sulong
22)faiz -pt sulong
23)ebby aka ebbyelly
24)seafunkidi@adi
25)nazty-totalhobby
26)dude
27)hafiz pt sulong
28) TAEN-MUSLEK BLACKTOP DRIPTER…HEHEHE…
29)ALEP a.k.a tok hai-JB
30)Abg Adi- JB
31)Hairi-JB
32)Fadzlli-JB
33)Ibrahim-JB
34)Amad UTM
35)Fairuz muar-tomatoman
36)Dzu
37)Migos
38)Mr. Wan Paku
39)ERIC(MOD)
40)KENNY(MOD)
41)EDWIN(MOD)
42)AH WAI(MOD)
43)AH WAH(MOD)
44)WONG(MOD)
45)TONY(MOD)
46)Zul Pattaya
47)Mr Pro_BMX(Musa)

travel

Posted in klik-klik travel & outdoor on Jun 12, 2010 by huhu2

JB-KEDAH-PERLIS-CAMERON HIGHLAND-GENTING HIGHLAND-BUKIT TINGGI-KL-JB

HUHU…! time nie masa kite orang berpakat tuk pusing satu malaysia.. terbahagi kepada 2 group.. satu terus ke klantan dan group satu lae ke perlis.. perjalanan aku trus ke perlis…semua perjalan yang kami tempuhi berjaya ditempuh walaupun terbahagi kepada 2 group.. pertemuan pertama kiteorang berjumpa di kuala kangsar.. klau xsilap time tu kul 3pagi.. oleh kerana dah lewat kami semua berpakat tuk mencari tmpat berehat.. trus ke ipoh tuk cari hotel..  esok pagi barulah kedua2 bertukar2 cerita pengalaman masing2.. dan disitu barulah kiteorang konvoi bersama2 ke cameron highland dan tempat yang aku dah tulis diatas.. klau nak cerita panjang sangat.. senang cite aku bagi tngok pic2 yang smpat aku upload…

masa kat kuala kangsar.. cian tggu aku yang lewat skit sbb aku dari penang

aku masa kat kuala kangsar.. penat nyer..!

masa kiteorang kat cameron highland

lepak2 kat bukit tinggi..!

kat sunway lagoon..

padan muka kene tumbuk laju2..!

i like dis pic..! kat aquaria klcc

alamak..! dah xingat kat ne ni? 😛

penat la plak nak upload2 gambar nie.. jadik nie jelah yang leh tngok.. klau diikutkan bnyak lagi nie.. heheh..!

rc drift battle batu pahat

Posted in hobi & koleksi on Jun 7, 2010 by huhu2

DRIFT BATTLE

BATU PAHAT

FLYER RC DRIFT BATTLE BATU PAHAT

TARIKH : 27 JUNE 2010

TEMPAT : BPMALL BATU PAHAT

ENTRY FEE : RM15

ORGANIZE BY : SOUTHERN D1:10 DRIFTERS

MAIN SPONSOR : SATRIATEK

futsal

Posted in hobi & koleksi on Jun 1, 2010 by huhu2

NIOSH VS RANHILL

NIOSH VS RANHILL