aktiviti mendaki

GUNUNG LEDANG

pintu masuk Taman Negara Johor Gunung Ledang

salam.. kali nie aku nak wat trip backpacker ker Muar.. tmpat yang dituju adalah Gunung Ledang.. mungkin aktiviti nie akan dijadualkan pada 26-28 march nie.. kepada semua geng2 harap bersedia dari segi fizikal dan mental.. walaupun nie kali ke 4 aku mendaki aku harap smua berjalan dengan lancar dan selamat.. semua peralatan dan dan perbincangan sudah dilakukan dengan terperinci.. trek yang kami akan lalui dari Taman Negara Ledang.. aku rase sesiapa yang dah pergi mungkin tahu dimana Taman Negara Ledang nie.. kdang2 ade yang silap pergi terus ke resort.. hehe..

catatan laluan mendaki yang pernah aku lalui utk mendaki ke Gunung Ledang

1.  – Dari Asahan ke Sagil

2. – Dari resort Gunung Ledang

3. – Dari Taman Negara Ledang

TUNGGU EPISOD YANG SETERUSNYA NANTI…!

2 Respons to “aktiviti mendaki”

  1. pergh baik, kalau jumpa puteri gunung ledang jangan lupa kirim salam ckap yang aku sayang kat dia ok. suruh dia masuk meminang sekali.

Tinggalkan Jawapan

