gema zafana 2009 (part2)

huhu.. akhirnya berjaya jgak aku tngok gema zafana thun niee.. klau xsilap aku last aku gi thun 2004.. slpas 5thun bru ade lae.. lame tu nak tgu.. ramai gak orang yang gi tngok mlm tuh.. harap2 thun dpan ade lae..

aku gi pada mlam kedua.. klau diikutkan pada mlm pertama dah pergi. tp trdapat masalah teknikal skit hari kedua pun oklah.. hehe.. janji gi tngok.. seat aku mlm tu kat area stalls 1 seat bahagian k.. kire cam depan la jgak.. yang penting enjoy..

tiket aku untuk 2orang

bahagia selamanya... amin..!🙂

bersama2 rakan yang sporting..!

all da best..! wow..!

2 Respons to “gema zafana 2009 (part2)”

  1. ok.. sangat jeles!

Tinggalkan Jawapan

