rc d1:10 jb drifter

huhu..! saje je aku nak masukkan pic nie.. dah lmer smpan dalam hp aku… time nie kat pasir gudang bersama2 rakan seangkatan bermain rc 1:10. ramai gak la yang main mase tu.. tp kete aku jek wat masalah lak xleh nak mendrift kat track tu..😦 ( masalah tayar xsesuai) jadik orang lain drift aku main touring.. hehe…!

ramai nyer pomen..!

cuba teka maner satu kereta rc aku... hehe..!

tunggu kemunculan layout terbaru track nie…! kerahan ikhlas tenaga para drifter diperlukan.. mari beramai2 memeriahkan lae arena rc drift  d1:10 jb

Tinggalkan Jawapan

