super motard

salamz… ntah cam maner lak aku dah gile kat motor jenis motard nie.. dah kemaruk gak la nie.. nak beli tp lom ade lae kat pasaran malaysia nie.. macam2 gak la aku pkir nak wat cam maner ngan motard aku nanti.. tu pun klau jadik beli la… yang info aku dapt tau dlam rm10 ribu kebawah..

bile la motor nie nak masuk pasaran malaysia nie..

bile la motor nie nak masuk pasaran malaysia nie..

motor ni dah di motardkan.. lebih kurang cam nie la nanti motornyer… satu lae aku dapat tau bulan 10 nie baru nak kuar tu pun dalam 20-30 bijik jek yang kuar untuk permulaan.. tp smpai skrang nie pun x nampak … bile la nak kuar agaknyer.. xsaba nak gi tngok kat kedai2 berdekatan.. hehe.. tp kalau kat singapore atau indon motor nie dah bnyak digunakan.. gempak2 gak la.. klau xcaye tngok la kat web diorang..

Satu Respons to “super motard”

  1. kalau kuar kedai dah mcm ni ok sgt laa tu..kawasaki kxf kan bro…klu kuar harge berape la agak ye???smart gler…

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: