heli

huhu…! arini rase cam relax skit.. smua kije dah siap sperti tg dirancang.. time relax2 member aku leh cite pasal nak beli heli.. pkir nyer pkir tanpa buang mase trus gi cari heli wat main2 bile massa lapang.. tp bagi aku main rc 1:10 lae best.. heheh…!

nie la heli . abis meja aku kene interframe

nie la heli . abis meja aku kene interframe

selamat mndarat diatas plotter.. :P

selamat mndarat diatas plotter..😛

gambar nie setelah heli nie diubahsuai mengikut citerasa tuan nyer badan.. abis stiker smua dicabutnyer.. stiker ape dia nak ltak pun aku xtau.. smpat gak la aku tngok heli nie terbang.. tnggi la jgak… wlaupun member aku sorang nie nie bukan pilot profesional tp mampu mngendalikan heli nie ngan slamat.. (padahal ngeri beb silap aribulan leh putus kepala klau mmber aku nie main. nyaris2 kpala ak kene libas.. hehe..! jgan mara ok..)

Tinggalkan Jawapan

