rewang

SELAMAT HARI RAYA….!

maklum lah time2 raya nie bnyak orang wat open house.. begitula gak dgan ofis aku nie pun ade gak wat… arinie lak tuhh…. Nak jadikan citer smua staff aku kene la rewang untuk memeriahkan lae  suasana.. yela dah department sndiri yang nak kan, kene la wat kije dapur tu ramai2 trmasuklah aku.. tp nasib baik ade staff pompuan ni diorang jela yang wat kije dapur.. haha,..! tp nasib baik aku kene wat air jer.. jadik kire ok la bagi aku dari kene potong bawang ataupun kijer2 seangkatan dengan nyer… huhu..!

dalam keadaan rewang2 nie yang penting skali adalah KERJASAMA..  klau xde sifat cam tu smua xjadik.. btul x!🙂

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: