KUANG KUANG KUANG

cam pandai masak kan..!

cam pandai masak kan..!

hari nie memang hari xbest bagi aku.. cite nie bermula smalam mlm.. kononnyer nak masak laa.. ok masak la gak.. aku masak ayam.. mmber aku msak sayur ngan nasi…dah siap masak cam biasa makan.tp masa mkn lae aku dah rase cam semacam jek yang aku makan.. tp lapo nyer pasal aku trus makan gak ngan mmber aku yang sorang nie, yela dah makan kat umah dia pastu sponcer brang makan.. ape lae hehehe.. aku tngok dia pun makan best jek cam aku gak.. hehe.. aku tanye dia cam rase masakan arini nie.. dia pun jawab ok jek.. tp bab ayam nie cam ade rase lain skit.. dia ckp lae mngkin sbb rase spicy kot..! . aku pun iyekan jek.. maka sambung la acara makan memakan ayam ngan nasi tu..( hehe nasi tu dia masak tp jadik bubur mmber nyer pasal aku snyapkan jek.. aku nak tnye nape masak nasi  jadik bubur.. tp cam kejam lak soalan tu.. jadik snyapkan jek.. kire mlepas la nak makan nasi..)

mase nak gi kije pagi tadi aku dah rase cam xsdap perut aku nie.. punye la tahan.. tapi aku tahan gak sampai ofis.. xsempat nak ltak barang aku dah singgah bilik air.. ape lae trus buang.. tp yang dasyat aku xleh tido mlm tdi sbb tahan sakit perut… hehe.. yang aku hairan nape mmber aku xdtang ofis arinie.. adakah lae dasyat dia kena dari aku..?

Tinggalkan Jawapan

